Trzy pytania do Jakuba Nowaka, Prezesa Zarządu w firmie JNT Group, kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Jakuba Nowaka, Prezesa Zarządu w firmie JNT Group, kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
O najnowszych trendach, sytuacji na rynku alkoholi oraz aktualnych planach firmy opowiada Kamil Mruk – Dyrektor Marketingu Brown-Forman Polska. Czytaj więcej »
O rynku w czasie epidemii, jej następstwach i wpływie COVID-19 na sektor rolno-spożywczy rozmawiamy z Bartoszem Urbaniakiem, szefem bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę. Czytaj więcej »
Potrzeby klientów, szczególnie biznesowych, ewoluują wraz ze zmieniającą się sytuacją na rynku. O profesjonalnej, kompleksowej obsłudze i najnowszych propozycjach dla przedsiębiorców opowiada Małgorzata Dadura, Head of B2B w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Minione miesiące postawiły cały sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji. O tym, jakie działania podjął w tym czasie wiodący producent serów w Polsce, o wpływie pandemii na inwestycje oraz o korzyściach płynących z łączenia sił w obrębie branży opowiada Piotr Knauer, Dyrektor Zarządzający Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Barbary Bartkowiak, Country Manager Poland w firmie AB Foods Polska, kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Rozwój portfolio, inwestycja w linie technologiczne oraz eksport to jedne z wielu wyzwań w branży słodyczy. O realiach rynkowych i rozwoju działalności rozmawiamy z Leszkiem Wertejukiem, Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Czytaj więcej »
O początkach działalności, dynamicznym rozwoju, licznych akwizycjach i jubileuszu 30-lecia oraz o aktualnej sytuacji związanej z pandemią rozmawiamy z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska na przestrzeni ostatnich kilku lat wzmocniła swoje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim poprzez konsekwentne wdrażanie aktywności mających na celu ochronę środowiska, m.in. dbanie o dobrostan zwierząt, ochronę różnorodności biologicznej i zmniejszanie ilości tworzyw sztucznych w środowisku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sławomira Maroszka, Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Ewa Krotoszyn, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce. Tysiące ludzi związanych z budowaniem historii i siły Hochland w naszym kraju – to swoisty ewenement! Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim kategoria lodów zyskuje na znaczeniu i zwiększa się jej sprzedaż. O aktualnych trendach i nowościach opowiada Artur Kmiecik, Dyrektor Sprzedaży ICE w firmie Colian. Czytaj więcej »
Od pomysłu do europejskiego giganta. O tym, jak przez 30 lat rozwijała się jedna z najbardziej znaczących obecnie w Europie Środkowo-Wschodniej firm spożywczym, rozmawiamy z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Zapalskiej, Brand Managera w firmie Premium Rosa kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Wyjątkowe produkty stworzone w zgodzie z trendami to siła portfolio OSHEE. Jak wygląda rynek? Jak firma radzi sobie z obecną sytuacją epidemiczną? Co aktualnie jest na topie i jakie są perspektywy rynku? O tym opowiada Mariusz Ryciak, Group CMO w OSHEE Polska. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja, związana z ogłoszoną pandemią, zmusiła wiele firm do podjęcia dodatkowych działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa nie tylko pracownikom, ale też ciągłości produkcji i dostaw. O tym, jak w tym czasie działa firma, jak kształtuje się rynek słonych przekąsek – a także o wyjątkowym portfolio – rozmawiamy z Maciejem Tomaszewskim, Prezesem Zarządu The... Czytaj więcej »
O sprzedaży w czasach epidemii, prognozach na najbliższy sezon grillowy, a także wyjątkowym jubileuszu i kampaniach reklamowych rozmawiamy z Rafałem Walendzikiem, Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu KraftHeinz Polska. Czytaj więcej »
O trendach w branży, szerokim porfolio, 25-leciu marki Łaciate, a także planach firmy rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. Czytaj więcej »
Epidemia koronawirusa postawiła nas w obliczu zupełnie nowych wyzwań. Ta sytuacja stwarza komplikacje i trudności dla wszystkich – służby zdrowia, firm, konsumentów. W tym wyjątkowym, niełatwym czasie, Hochland Polska podejmuje działania na wielu płaszczyznach, dzięki którym skutecznie wspomaga tych szczególnie potrzebujących pomocy. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Mariusza Czarnockiego, Dyrektora Sprzedaży w firmie Owolovo kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Zero waste to temat z dużym potencjałem. To styl życia, zgodnie z którym człowiek stara się generować jak najmniej odpadów, a tym samym nie zanieczyszczać środowiska. Firma Hochland Polska aktywnie promuje tę ideę. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Na rotację baterii w sklepie w największym stopniu wpływa ekspozycja kategorii. O tym jak zaaranżować ją w prawidłowy sposób, a także o wyjątkowej ofercie produktowej rozmawiamy z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem VARTA w firmie VARTA AG. Czytaj więcej »
O rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego, sukcesach i wyzwaniach na rynku, jak również o realizowanych projektach rozmawiamy z Grzegorzem Zwierzyną, Prezesem Browaru PINTA. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sabiny Halik, Specjalisty ds. Marketingu w firmie Bros, kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Ekstrawertyk o niezliczonej ilości pasji, zaangażowany mąż i ojciec, a także pełen determinacji lider w pracy. O wyzwaniach i życiu, szczególnie tym „po godzinach”, rozmawiamy z Marcinem Skowronem, Wiceprezesem ZT „Bielmar”. Czytaj więcej »
Johnnie Walker, jedna z najbardziej rozpoznawalnych whisky na świecie, obchodzi w tym roku jubileusz – 200 lat istnienia. O wyjątkowej drodze jaką przeszła marka, a także obecnej pozycji na rynku i rozwoju linii opowiada Anna Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing w firmie DIAGEO. Czytaj więcej »
O nowatorskim podejściu do franczyzy rozmawiamy z Mirosławem Szawerdo, właścicielem dwóch supermarketów Intermarché w Myśliborzu i Dębnie, odpowiedzialnym za rekrutację oraz szkolenie franczyzobiorców Grupy Muszkieterów. Czytaj więcej »
Sery z białą pleśnią należą do najsłynniejszych na świecie. Prawie każdy słyszał o wspaniałym serze brie czy camembert… Mimo, że co roku liczba sympatyków serów pleśniowych rośnie, wciąż niewiele wiemy o ich zaletach, właściwościach, pochodzeniu i historii. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director'a w firmie Ravi, kieruje redaktor Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...