Trzy pytania do Barbary Bartkowiak, Country Manager Poland w firmie AB Foods Polska, kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Barbary Bartkowiak, Country Manager Poland w firmie AB Foods Polska, kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Rozwój portfolio, inwestycja w linie technologiczne oraz eksport to jedne z wielu wyzwań w branży słodyczy. O realiach rynkowych i rozwoju działalności rozmawiamy z Leszkiem Wertejukiem, Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Czytaj więcej »
O początkach działalności, dynamicznym rozwoju, licznych akwizycjach i jubileuszu 30-lecia oraz o aktualnej sytuacji związanej z pandemią rozmawiamy z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska na przestrzeni ostatnich kilku lat wzmocniła swoje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim poprzez konsekwentne wdrażanie aktywności mających na celu ochronę środowiska, m.in. dbanie o dobrostan zwierząt, ochronę różnorodności biologicznej i zmniejszanie ilości tworzyw sztucznych w środowisku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sławomira Maroszka, Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Ewa Krotoszyn, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce. Tysiące ludzi związanych z budowaniem historii i siły Hochland w naszym kraju – to swoisty ewenement! Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim kategoria lodów zyskuje na znaczeniu i zwiększa się jej sprzedaż. O aktualnych trendach i nowościach opowiada Artur Kmiecik, Dyrektor Sprzedaży ICE w firmie Colian. Czytaj więcej »
Od pomysłu do europejskiego giganta. O tym, jak przez 30 lat rozwijała się jedna z najbardziej znaczących obecnie w Europie Środkowo-Wschodniej firm spożywczym, rozmawiamy z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Zapalskiej, Brand Managera w firmie Premium Rosa kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Wyjątkowe produkty stworzone w zgodzie z trendami to siła portfolio OSHEE. Jak wygląda rynek? Jak firma radzi sobie z obecną sytuacją epidemiczną? Co aktualnie jest na topie i jakie są perspektywy rynku? O tym opowiada Mariusz Ryciak, Group CMO w OSHEE Polska. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja, związana z ogłoszoną pandemią, zmusiła wiele firm do podjęcia dodatkowych działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa nie tylko pracownikom, ale też ciągłości produkcji i dostaw. O tym, jak w tym czasie działa firma, jak kształtuje się rynek słonych przekąsek – a także o wyjątkowym portfolio – rozmawiamy z Maciejem Tomaszewskim, Prezesem Zarządu The... Czytaj więcej »
O sprzedaży w czasach epidemii, prognozach na najbliższy sezon grillowy, a także wyjątkowym jubileuszu i kampaniach reklamowych rozmawiamy z Rafałem Walendzikiem, Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu KraftHeinz Polska. Czytaj więcej »
O trendach w branży, szerokim porfolio, 25-leciu marki Łaciate, a także planach firmy rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. Czytaj więcej »
Epidemia koronawirusa postawiła nas w obliczu zupełnie nowych wyzwań. Ta sytuacja stwarza komplikacje i trudności dla wszystkich – służby zdrowia, firm, konsumentów. W tym wyjątkowym, niełatwym czasie, Hochland Polska podejmuje działania na wielu płaszczyznach, dzięki którym skutecznie wspomaga tych szczególnie potrzebujących pomocy. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Mariusza Czarnockiego, Dyrektora Sprzedaży w firmie Owolovo kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Zero waste to temat z dużym potencjałem. To styl życia, zgodnie z którym człowiek stara się generować jak najmniej odpadów, a tym samym nie zanieczyszczać środowiska. Firma Hochland Polska aktywnie promuje tę ideę. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Na rotację baterii w sklepie w największym stopniu wpływa ekspozycja kategorii. O tym jak zaaranżować ją w prawidłowy sposób, a także o wyjątkowej ofercie produktowej rozmawiamy z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem VARTA w firmie VARTA AG. Czytaj więcej »
O rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego, sukcesach i wyzwaniach na rynku, jak również o realizowanych projektach rozmawiamy z Grzegorzem Zwierzyną, Prezesem Browaru PINTA. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sabiny Halik, Specjalisty ds. Marketingu w firmie Bros, kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Ekstrawertyk o niezliczonej ilości pasji, zaangażowany mąż i ojciec, a także pełen determinacji lider w pracy. O wyzwaniach i życiu, szczególnie tym „po godzinach”, rozmawiamy z Marcinem Skowronem, Wiceprezesem ZT „Bielmar”. Czytaj więcej »
Johnnie Walker, jedna z najbardziej rozpoznawalnych whisky na świecie, obchodzi w tym roku jubileusz – 200 lat istnienia. O wyjątkowej drodze jaką przeszła marka, a także obecnej pozycji na rynku i rozwoju linii opowiada Anna Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing w firmie DIAGEO. Czytaj więcej »
O nowatorskim podejściu do franczyzy rozmawiamy z Mirosławem Szawerdo, właścicielem dwóch supermarketów Intermarché w Myśliborzu i Dębnie, odpowiedzialnym za rekrutację oraz szkolenie franczyzobiorców Grupy Muszkieterów. Czytaj więcej »
Sery z białą pleśnią należą do najsłynniejszych na świecie. Prawie każdy słyszał o wspaniałym serze brie czy camembert… Mimo, że co roku liczba sympatyków serów pleśniowych rośnie, wciąż niewiele wiemy o ich zaletach, właściwościach, pochodzeniu i historii. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director'a w firmie Ravi, kieruje redaktor Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Jak wybrać najlepszą białą kiełbasę? Jak powinna wyglądać, czym się cechuje i po czym ją poznać? Rozmawiamy z Emilią Woźniak, Szefową działu Kontroli Jakości w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego GROT. Czytaj więcej »
Wzrost akcyzy to wyzwanie dla całej branży alkoholowej. Przed producentami czas zmian i analizy skutków wprowadzonej podwyżki. O obecnej sytuacji i przewidywanych konsekwencjach dla przemysłu spirytusowego rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA). Czytaj więcej »
O wyzwaniach na polskim rynku alkoholi oraz o wyjątkowym portfolio rozmawiamy z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Logistyki w firmie Henkell Freixenet Polska. Czytaj więcej »
Dla mleczarni w Radzyniu opuścił ukochane Mazury, jednak wciąż jest bardzo mocno związany z tym regionem. Pasjonat serów, żeglarstwa, budowy łodzi oraz towarzysz długich podróży wspierający bliskich w ich pasjach. O najważniejszych zadaniach w zarządzaniu firmą, ulubionych miejscach oraz zajęciach po pracy rozmawiamy z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Jerzego Giersza, Sales and Marketing Directora w firmie Polska Woda, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...